Regulamin
Regulamin sprzedaży dostępu do platformy app.kivo.pl
Sprzedaż kursów zarządzanych na platformie KIVO za pośrednictwem strony internetowej https://app.kivo.pl realizuje Libee Lingual Bee Agnieszka Kwiatkowska NIP: 8952233721 REGON: 389951082, ul. Rafała Wojaczka 10/1, 51-169 Wrocław.
Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail libeelingualbee@gmail.com.
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
-
Usługa – dostęp do kursów, którego twórcą jest Sprzedawca,
-
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
-
Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego),
-
Operator Płatności – Tpay - Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579
-
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://app.kivo.pl/Regulations/OvIdpnZLL8
-
Polityka prywatności dostępna pod adresem https://tpay.com/polityka-prywatnosci
-
Sprzedawca – Libee Lingual Bee Agnieszka Kwiatkowska NIP: 8952233721 REGON: 389951082, ul. Rafała Wojaczka 10/1, 51-169 Wrocław.
§ 2
Postanowienia wstępne
-
Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Usługi.
-
Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
-
-
dostęp do Internetu,
-
standardowy system operacyjny,
-
standardowa przeglądarka internetowa,
-
posiadanie aktywnego adresu e-mail.
-
-
Do korzystania z Usługi konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
-
dostęp do Internetu,
-
standardowy system operacyjny,
-
standardowa przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies,
-
standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),
-
posiadanie aktywnego adresu e-mail.
-
-
Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
-
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie.
-
Wszystkie ceny podane na Stronie są cenami netto.
§ 3
Prawa własności intelektualnej
-
Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Usługa stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
-
Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Usługi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Usług i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 4
Zakup Usługi
-
W celu zakupu Usługi, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
-
zalogować się na Stronie,
-
w prawym górnym rogu wybrać opcją moje konto, a następnie przejść do zakładki faktury,
-
kliknąć trzy kropki przy nie opłaconej fakturze i wybrać "Opłać",
-
wypełnić formularz,
-
zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
-
kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
-
-
Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Usługę.
-
Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie usługi uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
§ 5
Odstąpienie Konsumenta od umowy
-
Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-
Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 6
Odpowiedzialność za wady
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Usługę wolną od wad.
-
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Usługa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
-
Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Usługi, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
-
Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość e-mail na adres libeelingualbee@gmail.com.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
§ 7
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://kivo.pl/polityka-prywatnosci/
§ 8
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
-
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
-
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
-
Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
-
Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.